En un breu període de temps des del llançament de la nova gamma 2016, ja ha arribat la Beta "Racing RR", desenvolupada per pistes a les carreres.
La nova versió de la Beta d'enduro "Racing", ja presenta les novetats de la versió estandard, però presenta innovacions des del punt de vista electrònic i per descomptat pels seus components, com l'any passat tindrem la 250 i 300, 2T.
Xassis
La versió racing adopta mesures d'alt nivell, tant en la suspensió de davant i de darrera:
- Nova forquilla Sachs amb cartutx tancat (ø 48mm). El resultat d'una llarga col·laboració entre Beta i Sachs, aquesta forquilla és el resultat del know-how alemany i amb l'experiència de la companyia italiana amb les motos tot terreny. Moltes proves, incloent l'adquisició de dades de la pista, les simulacions per ordinador i les proves del laboratori, han permès el desenvolupament d'una forquilla amb un rendiment superior. El cartutx tancat, molt generós amb el seu volum, s'obté un comportament màxim estable sota temperatures variables i condicions d'ús extremes. Tots els fluxes d'oli es van optimitzant acuradament per adaptar-se a la situació, fent així que el pilot tingui un control tant amb extensió com en compressió. Igualment, amb baix rendiment manté la mateixa adherència i durabilitat.
- Amortiguador de darrera té una configuració més sostinguda, per un control en condicions extremes.
Electrònica
La part elèctrica també fa diferenciar la Racing de la resta de la gamma:
- Porta una unitat de doble mapatge, i un interruptor al manillar; per poder canviar ràpidament d'una regulació "suau", el que garanteix una millor tracció en els terrenys tous o en un de dur, el que li permet sempre tenir el màxim rendiment.
Mescla
La barreja prèvia d'oli per estalviar pes:
- A diferència dels models RR estàndard, totes 2T "Racing" s'han de fer la mescla d'oli i gasolina abans. Els pilots així requereixen més lleugeresa i els enginyers de Beta han decidit eliminar aquest component per reduir el pes final de la moto.
Components especials
Detalls de la moto:
- Tirador ràpid per l'eix de la roda davant.
- Paramans Vertigen, disseny modern, robust i estructura gràfic "In Mould"; ideal a més extrem de conducció.
- Estriberes en negra CNC, lleuger i fort, amb una superfície més gran i passadors d'acer per una màxima adherència en totes les condicions i una llarga vida.
- Tensors de cadena d'alumini vermell.
- Seient amb tapissat diferent, amb màxima adherència per totes les condicions, i amb la butxaca pels documents.
- Palanca de canvi i de fre de darrera anoditzada de color negra.
- Taps de l'oli de canvi, del motor i la tapa del filtre de l'oli d'alumini, anoditzades de color vermell.
- Adhesius Racing i detalls de color vermell.
Vine a Motos Sorts a veure-la i viure-la. Demana'ns més informació sense compromís, i estrena moto!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada