Si ets dissenyador però encara ningú t'ha donat l'oportunitat de demostra-ho, ara tens qui t'ho ofereix. Durex llança la tercera edició del seu Durex Design Awards.
L'objectiu és dissenyar un casc que sigui sexy i que coincideixi amb els valors que intenta transmetre la marca i per això s'obre un concurs fins el 12 de miag en el que qualsevol pot presentar el seu disseny.
El guanyador rebrà 3000 Euros i veurà com el seu disseny apareix en el casc que pròximament treurà al mercat espanyol.
La campanya ha sigut encarregada a l'agència Delirium Advertisment, amb el que ja s'ha treballat i tractat d'involucrar a l'audiència amb la marca i de diversificar el seu mercat per vendre altres productes aprofitant la imatge de marca.
Més informació: http://www.durexdesignawards.com/
L'objectiu és dissenyar un casc que sigui sexy i que coincideixi amb els valors que intenta transmetre la marca i per això s'obre un concurs fins el 12 de miag en el que qualsevol pot presentar el seu disseny.
El guanyador rebrà 3000 Euros i veurà com el seu disseny apareix en el casc que pròximament treurà al mercat espanyol.
La campanya ha sigut encarregada a l'agència Delirium Advertisment, amb el que ja s'ha treballat i tractat d'involucrar a l'audiència amb la marca i de diversificar el seu mercat per vendre altres productes aprofitant la imatge de marca.
Més informació: http://www.durexdesignawards.com/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada