DS 450 i DS 450 X MX




La revolució esperada en el món del quad esportiu, MX suposa un pas endavant, una versió que facilita molt les coses al pilot. Sobretot per qui vulgui està en el món de les carreres, ja que és un quad que es podrà posar de serie de dret cap a la parrilla.
Les novetats pel DS 450 X MX: homologat, trapecis més amples, direcció antivibració, llarg recorregut de la suspenció, amortiguadors de doble índex de compresió amb creuament, pneumàtics ITP MX Pro, alçada de conducció per quadcross, i parrilles d'alumini.
Després de la seva arribada al mercat, ha sabut demostrar que podia estar en diferents situacins i funciona correctament.






El 2009 el DS entra amb una nova decoració, la combinació del vermell i blanc pel model normal; les noves òptiques i homologades; a nivell tècnic, només hi ha pocs detalls tècnics com l'ajust de la maneta d'embrage i del nou portacoixinets de l'eix de darrera.

La intenció de Can-am amb el DS és arribar als usuaris més especialitzats, seguint la tendència de les marques, oferint dues versions especials per competir: per quadcross i per cross country.

A principis del 2009 es començaran a comercialitzar els primers DS, tant amb la seva versió base com la nova decoració com MX. Els seus preus matriculasts serà de 9.490€ i 10.690€, respectivament. Sense l'homologació el seu preu serà de 8.490€ i 9.490€.