Beta 2019


Nova Gamma Beta My 2019- Una gamma encara més avançada i complerta!!!
La nova Beta RR 2019 arriba al mercat amb una gamma més ampla que en anys anteriors. El fabricant de  motos de la Toscana, de fet, no nmés treballen amb un producte més que refinat, sinó que també amb les millores tècniques: Han introduït una cilindrada nova 200cc motor 2T, que després de la introducció de la 125cc 2T, completa la gamma de productes, que ara compte amb 8 models diferents.
La filosofia de Beta es assegurar-se que cada cilindrada té diferents personalitats per tal de poder cobrir les necessitats específiques de cada pilot.
Tenint en compte la mida de motor i baix pes, les nou vingudes 2T, 200RR té de base el xassís de la categoria 125. Treballat per la seva disposició especial que té com a objectiu optimitzar les dinàmiques de distribució i motor del pes.
Aquest model, gràcies a la introducció de l'injector automàtic d'oli i arrencament elèctric, és una gran moto per tot terreny per aquells que busquen una Enduro única per gaudir al màxim de l'Off-Road.
La nova 200cc, presentada amb la nova gamma Enduro MY 2019, entrarà en producció durant la propera tardor.
Totes les millores han sigut valorades en tots els àmbits, les millores derivades de l'experiència extensa: en els darrers dos anys de Beta guanyant  com a fabricants l'Enduro GP, un títol mundial d'Enduro 3 i Enduro GP amb Steve Hocombe, un títol mundial enduro Junior amb Brad Freeman i dues victòries de l'Assoluti d'Itàlia. La feina de desenvolupament s'ha realitzat al motor i amb l'organització del xassís, amb una atenció especial a la suspensió - davant i darrera - ara equipat amb top-drawer.

Novetats 2T

125cc 
La moto més petita de la gamma d'Enduro, la més lleugera i fàcil de moure de totes. En estat pur, apte per a joves pilots que venen de categories més petites i els pilots més experts que busquen el màxim de diversió.

200cc
La configuració de xassís i motor deriven de la seva germana més petita, mentre que proporciona un par més ampli i garantint un pes extremadament baix, i gran manipulació però amb decisió amb més par i més potència. Injecció d'oli i arrencament elèctric, que fan així una moto completa que és perfecte pels amants de l'Enduro.

250cc
Ideal pels que busquen una moto 2 temps més suau amb una mica menys potència i par, que la resta de models superiors, però amb un gran maneig.

300cc
Fet per aquells a qui agrada el motor gros amb dues corbes de potència. La moto ideal pels amants de molts cavalls per llargues distàncies per terrenys suaus o ràpids.

Novetats 4T

350cc
Aquesta és la moto a més fàcil maneig en el rang de les 4 temps, afavorit amb una potència molt lineal.

390cc
Lliurament d'una barreja de potència amb un maneig excel·lent, la seva característica guanyadora és excepcional a la tracció. El motor és molt singular, sent lleuger però encara proporciona par i potència.

430cc
Motor d'alt rendiment que dóna el millor de si mateix quan el pilot explota les millors característiques

480cc
Millor moto per utilitzar-la en espais oberts.  Les seves característiques són molt semblants a les 430.


Resum novetats 2019:

Motor 2T:
- Unitat decontrol de motor nou(ECU): garanteix una espurna a altes revolucions, millorant el rendiment de la combustió i motor més potent.
-Actuadors d'embragatge amb més diàmetre: dóna un tacte més suau i sensible.
- Nova vàlvula d'escapament(sobre 300/c): permet lliurament de potència lineal, creació d'un motor d'alt rendiment que la fa més fàcil d'utilitzar en condicions extremes.
-   Contrast d'unitat centrifuga de Vàlvula fonts equipament: subministrat amb la moto per ampliar l'abast de la moto per a la necessitat del pilot. Gràcies a les fonts amb una taxa de primavera més baix que els estàndards, el rendiment és millor.
- Portada embragatge més rígida: millorat el funcionament i produeix una acció d'alliberament més precís.
- Nova cambra d'expansió.




Motor 4T:
-
- Nova assignació de totes les mides motor combinat amb la excel·lent resposta del control nou d'accelerador.
- Actuadors d'embragatge amb més diàmetre: dóna la palanca d'embragatge una sensació més suau, més sensible.

Xassís:
- Nou ZF Sachs (ø 48 mm) forquilla amb el nou sistema d'ajust: permet posicionament de la compressió, rebot i primavera ajustadors pre càrrega sobre la tapa superior  de la forquilla; és pot arribar mentre estava assegut a la moto i no requereix eines. La forquilla també disposa d'un nou sistema que assegura una major estabilitat i un control lliscant amb anoditzat especial que redueix la fricció i augmenta la durabilitat.
- Nova forquilla : més rígida i més lleugera.
- Plenament redissenyat Sachs: amb més compacta pistó de 46mm ø , uns 300 grms més lleuger. El pistó nou ha estat dissenyat per garantir un funcionament més estable com la temperatura de l'oli quant varia, i fa que augmenti la sensibilitat per millorar la comoditat i la tracció. La petita base superior i embassament també s'han redissenyat per racionament el sistema i minimitzar el pes i volum.
- Nou gràfics i colors.

Disponibilitat a partir de mitjans de juny

Informació: BETAMOTOR